vineri, 25 decembrie 2015

Blender Smoothie Maker


Blender Smoothie Maker

Produs vândut de

Alte informații

Localitate produs:
Bucuresti
Timp rămas:
1 zi 5 ore
Produs:
Nou, Fără garanție
Disponibilitate:
95 disponibile 4 oferte
e_b
Pret:
125,00 RON
Cantitate:
Cumpără acum
Comanda telefonic (Luni-Vineri: 9-18 | Sambata: 9:00 - 15:00):
0374 187 888
e_b
Urmareste produsul:
Ai nelamuriri?:
Livrare:
Romania - Posta/Curier (de la 15,00 RON )Bucuresti - Posta/Curier 15,00 RON Detalii 
Timp de livrare:
4 - 6 zile lucratoare
Politica de retur:
Acest produs poate fi returnat in 3 zile
Astia de la teleshop au talentul de a prezenta un rahat ca bici. E munca lor :)

E un blender cu un design SF, care costa mult.
Poti cumpara unul obisnuit fara frica.

Daca il vrei doar pt shake, eu tocmai mi-am cumparat unul f. mic de la Philips.
Merge excelent. 


Blender revolutionar
  • Smoothie-uri gustoase si sanatoase
  • Preparati nectaruri de fructe, inghetate sanatoase
  • 100% natural
  • Design rafinat si compact
  • Usor de curatat
  • Dotat cu mecanism de siguranta a paharului in timpul functionarii

Ideal pentru cokteluri, nectaruri, inghetate, si spume de fructe - Zeama de fructe sau legume  preparate cu Smoothie Maker sunt 100% naturale, si sanatoase deoarece contin si fibrele fructelor si a legumelor.
Vitamine, Fibre, Sanatate, Vitalitate - Doar cu Smoothie Maker. Si ce este cel mai important toate naturale fara aditivi, conservanti, coloranti. Preparati din fructele preferate adaugand un strop de miere smoothie-uri cu un gust excelent.
Lamele se rotesc cu o viteza incredibila: 72.000 de rotatiii pe minut - Functionarea in mod turbo si sistemul de lame multiple, puternice va garanteaza ca poate macina chiar si gheata.

Curatarea se face foarte usor - Smoothie Maker are un recipient de curatare genial! Nu trebuie desfacut, nu trebuie spalat sub apa - insurubati paharul de spalare in care ati pus un pic de apa si detergent de vase si apasati butonul, in cateva secunde cutitele sunt curate. Nici o munca obositoare! Nu trebuie demontat, nu trebuie spalat filtrul.
Multumita proiectarii moderne, revolutionare, cu Smoothie Maker economisiti loc, timp si efort. Datorita functiilor deosebite si randamentului remarcabil, in doar cateva secunde puteti prepara smoothie-uri gustoase si sanatoase. Datorita motorului puternic, asigura viteza potrivita in timpul lucrului.
Pe langa toate acestea, aparatul contine si o noutate - sistem de cutite cu mai multe lame. In acest fel puteti folosi aparatul si la modul Turbo, puteti marunti atat alimentele cat si gheata.

Continut pachet
    • 1 x Smoothie Maker bloc motor
    • 1 x Set cutite
    • 1 x Farfuriuta
    • 1 x Smoothie Maker pahar mic (250ml)
    • 1 x Smoothie Maker pahar mare (450ml)
    • 1 x Smoothie Maker pentru curatarea cutitelor aparatului (100ml)
    • 1 x Smoothie Maker capac
    • 1 x Instructiuni cu retete

    http://www.philips.ro/c-p/HR2860_55/400-ml-la-220-w?t=support
    Eu l-am primit cadou de la soacra mea si inital am fost foarte incantata de el.
    Insa azi, dupa o saptamana de folosire s-a stricat. 
    Mirosea a ars in bucatarie, probabil i-a cedat motorul ala turbo-fantastic la care fac ei reclama :D
    Eu nu cumpar chestii prin teleshopping, nu am nici o incredere in aparate no-name, fara garantie! 

    nu-mi place modelul asta "funky"  de blender

    recipientul unde se pun fructele este prea mic, nu cred ca-mi ajunge mie sa ma satur dar dc imi mai cere cineva din casa ce fac? imi pierd timpul rotind chestia aia

    cred ca un blender normal e mai bun 

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu

    Share

    Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More