luni, 28 decembrie 2015

Bate mingea în Praga pentru 10.000 de euro! Un tânăr din Botoșani, fost concurent la «Românii au talent», a dat lovitura în Cehia

După ce a pierdut la mustață un premiu de 100.000 de euro, Ștefan Florescu, botoșăneanul de 24 de ani care a impresionat milioane de români la emisiunea “Românii au talent”, a plecat în Praga, unde a ajuns să fie apreciat de cei mai buni jucători de fotbal din lume. 
Un puști cu părul oxigenat din Botoșani a impresionat toată audiența la prima ediție a emisiunii “Românii au talent”, în 2011. Convinși de talentul său, jurații l-au trimis direct în finala concursului, însă acolo a fost învins.
Deloc resemnat, Ștefan a continuat să facă spectacole pe străzi, în speranța că cineva îi va da o șansă să arate că poate mai mult. Pentru că situația financiară de-acasă nu i-a permis să facă acest hobby fără să și producă ceva bani, puștiul a decis să plece din țară și să facă jonglerii cu mingea pe străzile din Praga, pe bani mulți, ajungând să câștige și aproape 10.000 de euro pe lună.
“Mi-am luat un apartament cu chirie, în centrul orașului, și mă descurc foarte bine. Câteodată câștig într-o zi suficient cât să‑mi plătesc chiria pentru o lună, circa 300 de euro. Nu mi-am propus să investesc banii în ceva anume. Vreau să-mi permit să-mi pot aduce părinții aici sau să-i iau cu mine peste tot în lume la orice concurs la care voi participa”, ne-a mărturisit Ștefan.

«Racolat» și de francezi

Aprecieri a primit și din partea unor staturi internaționale din lumea fotbalului, dar și din lumea filmului.
“Au fost fotbaliști din Bundesliga care au venit să mă vadă cum fac jonglerii, inclusiv antrenorul de la Middlesbrough, Tony Mowbray. Mi-a zis, râzând, că are nevoie de jucători ca mine la echipă. Am primit însă oferte și concrete după un spectacol. Un oficial francez mi-a spus că ținem legătura pentru spectacole în Franța, la anul, când va avea loc campionatul european de fotbal”, susține tânărul. Talentul lui l-a impresionat și pe Arnold Schwarzenegger, care s-a oprit să-l aplaude, recent, în piața din Praga. Starul se afla alături de familie, într-o excursie.
“Lumea l-a observat când se uita la mine și au sărit pentru autografe. A preferat să-și continue drumul. Îmi pare rău că nu i-am strâns mâna”, povestește Ștefan. Acum, el se pregătește să-și ia revanșa și vrea să se înscrie din nou la concursul care l-a făcut celebru. Nu singur, ci alături de un campion albanez la astfel de acrobații. “Mă întorc în România cu Fabian Duro și sper să câștigăm de data asta!”, spune convins românul


Stefan Florescu a facut furori in Cehia! E pe locul 3 in lume la freestyle

Dupa ce a ajuns printre finalistii de la "Romanii au talent", Stefan Florescu a continuat sa impresioneze cu jongleriile sale cu mingea de fotbal.
Adolescentul din Botosani a dovedit ca este unul dintre cei mai buni freestyleri din lume, ocupand locul trei la World Freestyle Football Championship din Cehia. La competitie au fost inscrisi 156 de concurenti din 33 de tari. Florescu spune ca a avut la dispozitie numai doua zile pentru a-si pregati numarul, dar ca este fericit ca a impresionat membrii juriului. "Concurenta a fost fantastica si ma mandresc ca m-am clasat pe locul trei. Cei din juriu m-au apreciat pentru stilul meu aparte", a spus el, incantat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More