marți, 18 martie 2014

Etapa a 23-a: Sporting Club Vaslui 0-1 FC Botoşani

FC Botoşani a învins luni seară, în deplasare, Sporting Club Vaslui, unicul gol fiind marcat de fundaşul central Cristian Danci. Acesta a executat în minutul 80, direct în vinclu, o lovitură liberă de la aproximativ 25 de metri, după ce în urmă cu zece minute roş-alb-albaştrii rămăseseră în zece oameni prin eliminarea lui Marius Croitoru.
„Botoşaniul înscrie un supergol în inferiorate numerică. Ce gol! Ce reuşită! Minge imparabilă pentru Cerniauskas! Înmărmurit Liviu Ciobotariu după această execuţie superbă! Execuţie su-per- bă! Lovitură liber impecabil executată”.  

Bijuterie, supergol, execuţie spectaculoasă


În studio, invitaţii, printre care fostul internaţional Ilie Dumitrescu şi jurnalistul Andrei Vochin, au întors pe toate feţele execuţia, părerea unanimă fiind însă că şutul a fost unul extraordinar.

„Botoşaniul a cîştigat derby-ul Moldovei, 1-0 cu FC Vaslui, printr-un supergol al lui Danci!”, a titrat Gazeta Sporturilor, în timp ce Pro Sport a notat:  "Danci-gol. FC Vaslui - FC Botoşani 0-1. Danci a înscris cu o execuţie spectaculoasă şi botoşănenii au realizat una dintre surprizele etapei”. Nici Digi Sport nu a făcut economie la capitolul laude: „Primul gol în Liga 1 marcat de Danci a fost o bijuterie!”

Eroul FC Botoşani în partida cu SC Vaslui  a pus execuţia sa pe exerciţiile pe care le susţine la antrenamente. Cristian Danci a mai adăugat că victoria de luni trebuie continuată duminică cu un rezultat pozitiv împotriva Viitorului Constanţa.
like facebookMă bucur nespus de mult pentru această reuşită. Cepot să spun? E specialitatea casei! Îmi place mult  să execut lovituri libere şi mă bucur că am reuşit să aduc victoriaechipei mele la al doilea joc al meu în liga I. Suntem în grafic cu calculele pe care ni le-am făcut, însă această victorie nu înseamnă nimic dacă nu batem Viitorul duminică. Ştiam că va fi presiune mare, ştiam ce ne aşteaptă aici, am rămas uniţi şi important este că am învins”, a declarat Cristian Danci.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More